2009. szeptember 1., kedd

Üresjárat

Az történt, hogy tegnap délután - miközben mi az éttermet intéztük Orsival - a fiúk a játszótéren múlatták az időt (Marci és apa). Utána elmentünk Papusékhoz, persze Marcus az istennek se akart hazajönni. Én megengedtem neki, hogy a mamiéknál aludhasson. Nekünk is jó egy kicsit lazítani, bár igazából vele van a kevesebbik gond, de mégiscsak kisebb a nyüzsgés egy gyerekkel, mint kettővel. Szóval az volt a terv, hogy délelőtt átmegyünk Vencellel utána. Na, ehhez képest Vencike negyed 12-kor bírt felkelni a reggeli szunyájából és még akkor se volt éhes. Hát, majdnem dél volt, mire a mamiékhoz értünk. Marci nem volt még ott, a kertben voltak Papával. Fél egy körül érkeztek meg, persze mindjárt halálosan álmos volt, el is ment aludni. Megebédeltünk, utána Vencim is horpasztott kicsit, addig varrogattam (karácsonyos banner), utána haza kellett jönni, mert jött egy asztalos, aki megnézte az ablakainkat, hogy ki kell-e cserélni (naná, hogy ki kell(ene).). Utána lementünk megint, motorozott Marci én meg Vencelt toltam. Kerültünk egyet, utána jöttünk haza.

Valahogy - annak ellenére, hogy mindig van mit csinálnom - olyan üres volt a mai nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése