2009. szeptember 2., szerda

Egy Papás nap

Hát, két nap se egyforma. Ma hajnalban arra ébredtem, hogy Marci szuszog mellettem. :-) Baromi jó érzés volt, így élveztem egy kicsit, de kicsikém se tudott nyugodtan pihenni - naná, elvesztette a cumiját, csakis azért jött mellém. Így fél óra közös nem alvás után javasoltam neki, hogy menjünk át, keressük meg a cumikáját. Így is lett. Mikor meglett (a földön volt), mindketten megláttuk és jól összefejeltünk. Na, akkor meg lett nagy sírás az éjszaka közepén. Gyorsan megvigasztaltam, irány az ágy. El is aludt. Kb. 1 órát, utána kezdte újra a nyűglődést. Apát küldtem át, legnagyobb örömére. :-) Utána Venci kezdte ... aztán mindenki végre abbahagyta és tudtunk még egy kicsit pihenni. Marcim meg úgy belejött a visszaalvásba, hogy fél 9-kor alig tudtam felébreszteni. :-)

A mai nap programja: 9 után jött Papus, én el a fodrászhoz, utána tanácsadó Vencellel, 4 hós mérésre. Utána nekem reumatológia, mert a folyamatos szoptatástól szét akar esni a hátam. A doktornő megnyugtatott, túlélem. 10 kezelés, és kutya bajom se lesz! Úgy legyen...

Vencelke, mint egy hős, úgy viselte a szurikat, pedig kettőt is kapott. Paraméterei lassan egy szumó-birkózóval lesznek egyenlők:

- súly: 7800 gr,

- magasság: 63 cm. 

Védőnénink el van ájulva, szerinte igazi anyatejes háj, ami bebiztosítja arra, hogy fiatalabb korában nem fog elhízni. Hát, kíváncsi leszek.

Mire fenti felsorolással végeztünk, még a munkahelyemre is beugrottunk egy fél pillanatra, fél 2 körül már itthon is voltunk - mármint a Maminál egy gyors ebédre. Háromkor Marci itthon kidőlt, 5kor alig tudtuk megintcsak felébreszteni. Utána egy kis bevásárlás, vacsi.. naná, hogy nem volt álmos! 10 után ment az ágyba ... paff... :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése