2009. augusztus 13., csütörtök

Vendégek

Az elmúlt egy hétben két számomra nagyon fontos ember is meglátogatott bennőnket. Két olyan ember, akinek személyiségét én nagyon kedvelem és nagyon jól kijövünk egymással. Volt főnökasszonyom Zsuzsa, és kolléganőm Krisztina volt az. Krisztina volt már nálunk egyszer, de most még egyszer eljött és nagyon jól elvoltunk. Ő babázott leginkább, én meg - miután "megvezettem" a találkozónk időpontjával kapcsolatban (hiszen a doktornőnél voltunk) - cserébe meghívtam őt egy gyors ebédre. Jóóó volt, szeretem az ilyen napokat!

Készítettem neki egy kis ajándékot, ez volt az:

na jó, persze elforgatva, és van egy párja is a képnek, arról már nem készült bekeretezett fotó. Én úgy láttam, örült neki. Összességében véve tényleg jó nap volt, nem győzöm magam ismételni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése