2009. augusztus 14., péntek

Marcell nap

Az én drága Marci fiamnak névnapja van. Szerintem kapizsgálja, hogy mit jelenthet, de ennyit mondtam neki: "Ma a te nevedet írják a naptárba!" Cserébe vigyorgott nekem mindent tudóan. :-) Kérdeztem tőle, mit kap a neve napján? Erre ő: hát tortát! Na, püffneki! Süthettem... :-))) Aznap eldöntöttem, csakazértse szólok rá semmiért, hiszen valamennyire mégiscsak az ő napja van! Hát így is volt, cserébe nagyon jó kisgyerek volt. Lehet, ez a nevelés kulcsa? :-)

Mamiék átjöttek délelőtt, különben a torta sehogyan se készült volna el, így viszont adtunk neki egy halvány esélyt. Feketeerdő-torta lett, ebben már van gyakorlatom, ráadásul mindenki szereti is. Kapott rengeteg ajándékot, tőlünk kirakót és pénztárgépet. Ja, meg egy markolót lego-ból, amit gyorsan el is tettünk. Anyáéktól sok dolog érkezett, egy kalapácsolós játék szögekkel (szintén a polcra került), játszószőnyeg az autóknak (autópálya), meséskönyvek. Persze mondanom se kell, a pénztárgép viszi a prímet, le se tudja tenni egy percre se.

A nap csodálatosan sikerült, délután pizzát sütöttem, átjöttek a mamiék vacsira, elvoltunk nagyon!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése