2009. július 4., szombat

A világ egy "gőőőőő" :-)

Nehéz új bejegyzést tennem a legutóbbi után, de feltétlenül meg kell említenem, hogy az én pici Vencim 10 hetes lett tegnap. A változás megintcsak szembetűnő, elképesztő, hogy a sok sírás végül alábbhagy, és a helyét átveszi a dumálás. Az egész világ egy nagy gőőő-ből áll össze, mindenre kitartóan rá tudja mondani. Bár ma, amikor kivettem szopizni, egy böeee-vel üdvözölt, ezzel mutatva, hogy bővül a torkában a hangskála. Vigyorog egész nap, éédes! Viszont ma este megint egy rendesebb sírás vette kezdetét, kb. 3/4 óráig tartott, apa jól bevált "hónaljszaga" tudta megnyugtatni végül, én kevés voltam.

Ma kedves látogatóink voltak, Ritu barátnőmék jöttek. Nagyon jó volt, de csak rövid ideig tudtak maradni, legnagyobb bánatomra. Talán majd legközelebb... a fiúk viszonylag jól viselkedtek, Vencel a jó oldalát mutizta, Marci a kezdeti jósága után megmutatta milyen arca van. Kaptak jó sok ajándékot, nyugodtan állíthatom, hogy örültek neki. Marci legalábbis biztosan, Vencikének a vigyorgásából következtettem. :-) Délután megint kerti rohangálás volt programon, Marcus rendesen elfáradt, de azért mégse ment aludni negyed 10 előtt. Hiába, aki 3-4 órákat alszik délután... jut eszembe, mi is aludtunk! Szinte hihetetlen, de sikerült majdnem egy egész órát pihennünk délután! Mégiscsak lehet még szép ez az élet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése