2009. július 28., kedd

Szurika

Miután Vencel betöltötte a 3 hónapot, nem volt más hátra, minthogy felvegyük a 3hós oltást. Gondoltam, akkor egy füst alatt beoltatjuk Marcit is bárányhimlő ellen. Na, kész kaland volt a mai nap .. a szokásos módon, fél 6 körül kelt Marcim, de sikerült visszazavarnom az ágyába. Vencust megetettem és rávettem, hogy szunyáljon még. Utóbb kiderült, Marci is visszaaludt, egészen negyed 9-ig horpasztott a társaság - engem is beleértve. Mit ne mondjak, jól esett már a lelkemnek, hiszen mostanában ha 6 óránál többet alszok, az már maga a csoda. Szóval felkeltünk reggel, ettünk-ittunk, és már rohanni is kellett a tanácsadóba, hiszen 10.30-tól volt rendelés. Mire összekészülődtünk, 10 óra lett. Elindultunk .. hordozó Vencelnek, Marcigyerek a másik kézbe, nagytáska megpakolva (textilpelus, bugyipelus, váltásruha, popsitörlő, stb.stb). Tárolóból kihoztuk a babakocsit, a tesófellépőt. Nagynehezen elindulunk, mikor eszembe jutott, hogy a telefont nem hoztam magammal ... pff... vissza már nem tudtam fordulni. Hát kitaláltam, hogy apát felhívjuk utcai fülkéből. Így is lett, végül minden sínen ment. Ott találkoztunk. A két gyerekem egy-egy hősként viselkedett, úgy tűrték a szurizást, hogy el se hittem. Marcim egy szemöldök-összehúzással elintézte, Vencus kicsit nyekergett, de semmi vészes nem volt. Marcit mikor hallgatta a doktornő, megszólalt: "Anya! Ez olyan nagyon hideeeg!" :-) Estére Vencimnek lett egy kis hőemelkedése, Marcinak kutya baja se lett.

Marcellem kezd igazi nagytesóként viselkedni. Történt ugyanis, hogy mire hazaértünk, Vencus már nagyon éhes volt. Nekem viszont el kellett menjek wc-re, meg inni, meg kezet mosni. Ő meg egyedül elkezdte "ápolni" a kistesóját. Bedugta a szájába a cumiját, ringatta a hordozóban, hogy ne sírjon. Imádom!!!!!!

Adatok:

Vencel - súly: 7200 gr, hossz: 59 cm

Marcell - súly: 13500 gr, hossz 89 cm

Nőnek-nőnek....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése