2009. július 27., hétfő

hétfő-hétfő

Ott kezdtük a napot, hogy marci ébresztett bennőnket fél 6-kor .. Vencellel együtt. Na, gondoltam, hosszú lesz ez a délelőtt, és biztosan majd Marci korán lefekszik. Na hoooogyne.. :-) Egész simán indult végül a nap, 10 körül beállított papus és elmentek kicsit a játszótérre.

Vencelem hozta a hasfájós formáját. Kitaláltam, hogy akkor most megelőzvén a totális kibukásomat, adok neki gyorsan egy kúpot, így majd kipukkogja magát és rendben leszünk. Hát tévedtem. Pontban két órával étkezés után elkezdte újra szegény a sírdogálást. Végül délután kínomban már azt találtam ki, hogy elalvás előtt megmasszírozgatom, megnyomkodom. És csoda történt!!! Aludt 4 órát egyfolytában! Szegény biztosan nagyon fáradt lehetett már, hogy ennyit pihent egyhosszban. Mindent megcsináltam közben, feltakarítottam, behajtogattam a ruhákat, megcsináltam egy kalácsot, és még pihentünk is, játszhattunk is a Marcival többet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése