2009. július 2., csütörtök

2 nap, összezsúfolva egybe..

Huhh, hát az lett, amire nem számítottam. Pár napja folyik Marci orra, köhécsel, de semmi komolyabb. Betudtam annak, hogy sokat pancsol mostanában, bizti meghűlt valahol. Erre tegnap este fél 10-kor (mikor máskor) Vencel is elkezd köhögni, szortyogni. Na, hát megijedtem rendesen, hirtelen nem is tudtam, mit kezdjek vele. Nem volt dolgom beteg gyerkőccel ilyen piciként. Marci 13 hónaposan lett először beteg, nem sokkal azután, hogy abbahagytuk a szopizást. Szóval tanakodtunk L-el kicsit, először ügyeleti gyógyszertáron gondolkodtunk, végül maradt minden úgy, ahogy kell, aludtunk is viszonylag rendesen. Igaz, Venci közöttünk volt a hajnal egy részétől reggelig, de én ezt egyáltalán nem bánom! :-)

Reggel elvittem a doktornőhöz, kapott antibiot és orrcseppet, gyakori orrszívásra van szükség és várni, hogy meggyógyuljon. Nem esett ez jól nekem, ugyanis az orrszívó-porszívó a másik nagy "mumus" számomra, azt se tudtam, hogyan működik, de valamelyest sikerrel jártunk. Persze aludnom nem sokat kellett az éjjel, de már az lenne a fura, ha sikerülne rendesen átaludni az éjszakát.

Marci megint mamiéknál alszik éjjel, nagyon sokat nem tiltakozott. Reggel nagyon édes volt, nagyon szerette az ő Vencikéjét. Itt a bizonyíték:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése