2009. június 30., kedd

HISZTI

... márpedig a köbön, sőt a negyvenhatodik hatványon! Természetesen Marci. És végre nem csak akkor produkálja ezeket a dolgokat, amikor hármasban vagyunk Vencellel, hanem a szeretett Papájának és Mamájának is nekiállt üvöltözni és eldobálni magát. Engem már meg sem lepett, nem úgy a nagyapját. Teljesen kiakadt, hogy mit tud ez a gyerek! Mondtam, nem újdonság, előfordult már máskor is.

Ennek örömére kiharcolta, hogy ott aludhasson a mamájáéknál délután. Még jó, hogy én baromira nem így terveztem a napot, de ez őt nem zavarta. Szerencsére Vencelnek majdnem minden mindegy, ő alkalmazkodott a bátyuskájához. 5-kor jöttünk el a mamiéktól, utána bolt, majd hazafelé vettük az irányt L-el, Marci még tett egy kerülőt a kertben, utána jött haza. Este viszont kárpótoltuk egymást, jót játszottunk. Teljesen normálisan viselkedett, a hisztinek-rúgdosásnak nyomát se láttam rajta.

Egyébként amolyan semmilyen nap nem volt ez a mai ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése