2009. június 3., szerda

Tegnap és ma

Tegnap nem írtam semmit, mert totálisan kifáradtam. Nem értem a sírás okát.. reggel volt nagyjából 5 és 9 között kis szünettel, majd este fél 7 és 9 között szinte folyamatosan. Aztán egyszer csak beájult és onnan nyugalom következett, éjszaka is! Nem értem! Igyekszek rájönni, talán a hasfájás lenne? Nem győz meg igazán...

Ma viszont szerencsés napra virradtunk, Vencel is jókedvű lett, Marci is pihenten ébredt, sőt, én is aludtam (talán túlságosan is), így csavarogtunk! Úticélunk Szeged lett, nem kis vállalkozás, annyira nem is jártunk sikerrel, de végre legalább kimozdultunk. Szopizás az autóban volt, úgy gondolom, az szégyellje magát, aki ezt lenézi, hogy adok a gyermekemnek enni, nemigaz? Végül Marci járt a legjobban a körútból, kapott porcelántányért, Micimacis poharat és tárolóedénykét, valamint egy homok-markoló eszközt, aminek szerintem nagyon örült! Mivel alig aludt az autóban, korán sikerült ágyba dugni, így mi apával pihenhettünk is egy kicsit.

És a nap híre: elkezdődött a meseolvasós korszak! Az az igazi, ágy mellé ülős, csöndben hallgatós .. annyira jó! Már úgy vártam, hogy mikor jön el végre! Szeretném, ha ők is annyira szeretnének majd olvasni, mint ahogy mi L-el szeretünk! Nagyon dolgozom rajta, sokat meséskönyvezünk, remélem, sikerrel járok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése