2009. május 31., vasárnap

A gyermekek napja..

Ma van gyereknap! Próbáltunk ennek megfelelően "rendesen" viselkedni a gyerekekkel, nekem szerintem jobban ment, L-nek kevésbé. Reggel Marci "elfelejtett" összepakolni a szobájában, erre L rendesen kikelt magából, de végül eredményes lett! Nekem annyira még nem sikerült, sokkal nagyobb üvöltés árán tudtam csak hasonló eredményt elérni. Vajon miért?
Miután összeszedtük magunkat, kimentünk a gyereknapi rendezvényre, ahol Marci igazából nem érezte túl jól magát, mint utóbb kiderült, álmos volt. Anyáéknál ebédeltünk, ő aludt 3,5 órát, utána már jobb volt a hangulat.
Ezek a képek készültek ma:



A testvérféltékenység kérdése sajnos még mindig nagyon foglalkoztat, nem igazán tudom, hogy tudnám a kis mini bőgőmasinánkat összehangolni a nagyobb vérmérsékletével. Sajnos a kicsi nagyon sok időmet elveszi a nagy "elől" és még nem jöttem rá, hogy hogyan lehetne többet foglalkozni Marcussal is. Már Dr. Spock-ot is elővettem, hátha van erre is valami jó ötlete, de egyelőre nem sokat találtam. Próbálkozom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése