2009. június 8., hétfő

Fáradt napok

Már megint elmaradtam a bejegyzésekkel, de nagyon taposómalom volt a hétvége. Szombatra kitaláltuk L-el, hogy veszünk egy laptopot, miután a számítógép fontosabb az életünkben, mint a tv-zés, így áldozunk rá. Alkalom is adódott, hiszen a piros MM áruházban 0% thm-re volt akció, hát kaptunk egyet a hónunk alá és jöttünk. Azaz jöttünk volna, de a hitelbírálatos irodánál irdatlan nagy sor volt. Talán kimondani/leírni is sok, 5, azaz öt órát várakoztunk, hogy megmondják, vihetjük azt az átkozott jószágot. Mert biza addigra az már átkozott lett, meg saját magam is, hogy kitaláltam-beleegyeztem, hogy legyen. Nem tudom, mi motivált bennőnket, hogy két gyerekkel - igen, ott voltak ők is - képesek voltunk ennyit várakozni. Volt az öt órában minden, szopi az 50 fokos autóban, játszótér, vihar, ami elől visszamenekültünk az áruházba. Marci kínjában már elkezdte egyedül felfedezni a termékeket, nyitogatta a hűtőajtókat, amitől bennem meg csak ment felfelé a pumpa. Végül szerintem ők türelmesebbek voltak, mint mi, Vencel kimondottan jól tűrte a dolgot, csak valaki tolja alatta a babakocsit, meg a hasa legyen tele. Mondanom se kell, Marci nem aludt egy percet se, 3 után, az autóban ájult be hazafelé. Naná, hogy nem aludta ki magát, itthon még ráhúzott, 7-kor kelt fel! Utána fürdetés és biza vágyakozott vissza az ágyába, de elaludni nem tudott. Másfél órát forgolódott, mire sikerült neki végre megnyugodnia és megpihennie. 

Vasárnap jött Papus, elvitte Marcit a bigecsbe meg a játszótérre, míg én főzőcskéztem, L pedig Vencelt ringatta. Miután Marcus hazaért, beebédelt, aludt egy nagyot és már mentünk is a játszótérre újból, így gyakorlatilag annyit volt itthon, amíg evett és aludt. Este 8 után kéredzkedett is be az ágyába és hamar el is aludt. :-)

Ja, egyébként ezt a bejegyzést már az új "masinán" írom.

Vencellel tegnap új időszámítást kezdtünk. A szó szoros értelmében. Meguntam azt, hogy nappal 4-5 óránként eszik, éjszaka pedig 3 órás periódusokban. Így a megtömés-elvet alkalmaztam szegényen éjjel, de bejött, mert 11 után felébresztettem, és csak 4 után kelt fel újból enni. Más kérdés, hogy utána nem volt hajlandó visszaaludni, az én fejem meg le akart esni az álmosságtól, így L ringatta a lakásban. Fél 7kor ébresztő volt Marcinál is, így hát ma korán indulhatott a nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése