2009. június 12., péntek

Babamasszázs

A védőnőnk a múltkori tanácsadáson megkérdezte, hogy lenne-e kedvünk részt venni babamasszázs tanfolyamon. Hát persze, vágtam rá gyorsan! Aztán gondolkodtam, biztos jó ötlet-e ez, hová teszem a Marcit addig, mert elvinni nem akartam, ő úgyis benne lenne mindenben.. persze a jó öreg Papusra ilyenkor is lehet számítani, tehát ez a kérdés meg van oldva. Az is eszembe jutott, hogy Vencel bizony nemtetszését fogja kifejezni, és ha megint a lilafejű üvöltő bújik elő belőle, akkor micsinálok? Szóval egyre inkább afelé hajlott az elképzelésem, hogy kihagyjuk ezt a lehetőséget, és még a Marcinál félig-meddig felszívott tudásom alapján masszírozgatom Kicsi Kincsem. Végül ennek az álmodozásnak Mónika tegnapi telefonja vetett véget, amikor is konkrét választ várt, hogy akkor megyünk-e. Én meg rávágtam, hogy megyünk. Valami majd lesz.

Venci ma nagy jutalmat adott nekem, átaludta az éjszakát. Fél 11-kor még bekéredzkedett egy 8. szopira arra a napra, és fél 5 körül kelt. Persze tiszta pisi volt, lehetett átöltöztetni, de szerencsére visszaaludt még egy kicsit, 6-kor újra ébredt, de akkor meg a kaki volt a baja, csak én gondoltam, hogy újra éhes. Hát nem. :-) 60 ml tejecske után teletöltötte kétszer a pelust, utána újból elaludt. Szegényt 8-kor ébresztettem, hogy egyen újra, hogy mehessünk. Szófogadóan megette a fél adagját, utána indulhattunk. Persze odafelé simán elaludt, tehát ébreszthettem megint. Hát nem csodálom ezek után, hogy a masszázst nem nagyon élvezte, háromnegyedéig hősiesen tűrte, utána feladta. Majd legközelebb ... talán ... :-) Hazafelé megint elaludt a kocsiban, így telefonáltam Papusnak, hogy hozza már le a Marcit, és lemegyünk a parkba játszani. Így is lett, mindkét gyerkő nagyon jól érezte magát, nekem is jó napom lett.

A kép forrása itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése