2009. június 18., csütörtök

Álmok

Már meg se lepődök, ma éjjel megint "kórházasdit" álmodtam, megint a szülés körül forgolódtak az események. Kár, hogy olyan rövid ciklusokban tudok csak pihenni, így nem tud a memóriámba beivódni a történet, de az biztos, hogy az orvosom ott volt és hogy újból szültem. Valami jó lehetett, mert nem voltam ideges egyáltalán, inkább boldog-kiegyensúlyozott. Érdekes, hogy nem hagy a lelkem még pihenni ezzel a témával kapcsolatban. Azt hittem, ilyenkorra fel tudom dolgozni az eseményt. Vagy pont amiatt nem, hogy ennyire hirtelen-gyorsan történtek meg a dolgok, hogy igazából nem megéltem, csak átéltem az élményt, ezért jön elő újra és újra. Lehet, egy pszichomókus elidőzne a témán, kifejtené nekem részletesen, mitől jár ezen ennyit a gondolatom. Szerencsére kizárólag pozitív élményként tudok rá gondolni.

Ma ebédnél mondtam L-nek, hogy hiányzik a pocakomból a lakó, újra meg kellene tölteni a helyet. Mert most a kontroll-on, amikor megnéztük ultrahanggal a "lakást", megállapítottam, hogy nagyon üres a kuckó. Nem volt jó így látni. 

Jó-jó, józan ésszel tudom, hogy az ember nem lehet állapotos örökké, de én imádtam a várandósságot, mindkét alkalommal, még akkor is, ha másodszor nem volt túl felhőtlen. Szerintem a nőket alapból így kódolja a természet, és ez így van jól. És hogy lesz-e harmadik bérlő? Majd a sors eldönti, úgy hiszem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése