2010. augusztus 1., vasárnap

Tropicarium - a drága kincsesbödön ...

Mint ahogy írtam is, visszafelé áldoztunk az én hobbim oltárán is, felnőttes csavargások is belefértek a napba. Egy kis Campona, egy kis Ikea ... na és hogy a gyerekek is jól legyenek, Tropicarium. Itt a belépés 6 éves kortól él, legalább nem pénzlehúzás. Mikor beléptünk, szinte észre se vettem, hogy bent vagyunk, egyszercsak halak lettek akváriumokban, aztán újabbak és újabbak. Persze csak és kizárólag aznap az esőerdőben a villámlás-esőzés technikai okok miatt nem megy, de ezt a belépő árán nem vettük észre. Abból elfelejtették levonni (azt az anyagias mindenemet már...!!). Marcim azzal volt elfoglalva, hogy az összes fülhallgatót levette, és próbált minden fontos információt magába szívni, a kicsi meg lelkesen cuppogott halacskákat utánozva. Egyébként baromira élvezték a fiúk, nekem a következő bajaim voltak:
- rengetegen voltunk bent, szinte egymást tapostuk
- meleg volt bent, én hülye meg hosszúnadrágban indultam el a balcsiról haza, így nagyon melegem volt
- valahogy nagyobb "durranásra" számítottam halügyileg.
Igazából nem tudom, mire számítottam, de ezek a kisebb-nagyobb haltároló akváriumok .. szóval szépek voltak, meg minden, meg csodásak, meg minden, de az a rész, ahol a cápák-ráják úsznak a fejünk fölött, naaaaa, az igggeeeen! Az gyönyörű volt, csodaszép, ámulatbaejtő!

Összességében tehát nem estem s.ggre a Tropicariumtól, pedig nagyon régóta terveztük, hogy elmegyünk. A lényeg, a fiúk élvezték és ennél nincs fontosabb. Engem bőven kárpótolt a keresztszemes kiállítás, még akkor is, ha egy nyávogó és éhes Vencivel és egy fáradt, hisztis Marcival kellett megnézzem. Aztán egy csomó pénzt költöttem mindenféle kézimunkás kegytárgyra, ami igencsak emelte a nap fényét! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése