2009. november 7., szombat

Már megint Limara :-)

A könyvtári találkozó után ismét lehetőségem adódott, hogy Limarával találkozhassak. Timi barátnőjével klubot szerveznek itt a városunkban, amiről - mit van mit tenni - nem akartam én se lemaradni. Küldtem neki gyorsan egy mailt, ő meg szívesen látott a "csapatban". Mára beszéltük meg az első klubtalit. Végül többen lemondták, kb. 10-en lettünk. Érdekes volt, számomra ismeretlen, de mégis ismerős arcokkal beszélgetni. A fiúkra L vigyázott, de keményen ideges voltam, mert vagy négy órát távol voltam tőlük. Persze a fiúk jóóók voltak, aludtak végig! L-nek egy szava se lehet! Tudott rendesen glettelni - ja, még erről nem is írtam, na majd mindjárt! Amikor hazaértem, kaptam hideget-meleget rendesen, hogy miért megyek én el ennyi időre, de Vencus még ezután ébredt fel, tehát szopira simán itthon voltam.

Jó volt kicsit "kiszabadulni" még akkor is, ha tökéletesen jól érzem magam itthon, mégiscsak beszélgettem más emberekkel, szereztem új infókat. Köszönöm, hogy ott lehettem, várom a három hét múlva esedékes következő találkozót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése