2009. október 2., péntek

Modellkedés

Egyik nap megállítottak bennőnket az utcán, egy modellügynökség, amely gyerekeket is foglalkoztat, új arcokat keres. Mit szólnánk, ha Marci elmenne egy casting-ra. Hát - tudom, én erősködtem rajta - elvittem. Kettős érzésem volt, míg oda nem értünk, büszke voltam magamra, az ajtónál viszont azt éreztem, bohócot csinálok a gyerekemből. Mindegy, abban biztos voltam, hogy kíváncsi vagyok, más is szépnek tartja-e őt, nem csak én. Nagy dolog nem történt ott, megkukkantották és mondták, majd szólnak a második fordulóról. L rákérdezett, hogy mindenkit visszahívnak? Hát igen... na, kezdtem erősen szkeptikus lenni, de a történetnek nincs még vége. Tegnap telefonálnak újra, hogy magas pontszámot ért el, menjük próbafotózásra. KÍVÁNCSIAN VÁROM ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése