2009. október 16., péntek

A következő nagy nap

Egyik eseményből a másikba csöppenek. Nem nagy újdonság, megszoktam már, hogy pezseg körülöttem az élet, szerintem baromira unatkoznék, ha egy nap nem tervezhetném már a következőt előre. A jelenlegi "prodzsekt" :-) a következő: 25-én lesz anyáék negyvenedik házassági évfordulója és én egy nagy, titkos bulit szeretnék szervezni. Eziránti igényemet már kifejeztem anyának nyáron, aki nem állhatta, majdnem alámszervezett, mert nem nyilatkoztam, hogy kiket akarok meghívni. Szóval valamennyire be volt avatva a dologba legnagyobb sajnálatomra. Nagyon sok napot töltök azzal, hogy weboldalakat böngészek, finomabbnál-finomabb kajákat keresgélve. Természetesen olyanokat, amelyek könnyen, gyorsan elkészíthetőek, hiszen két gyerek mellett nem egyszerű az élet.

Ennek örömére ezen a napon átmentünk Szegedre Erával, hogy kicsit szétnézzünk hozzávalók ügyileg. Annyira nem szeretem, hogy ebben a városban csirke combon, szárnyon, háton, nyakon stb.. meg sertésnek hasonló alkatrészein kívül elvétve találok hozzávalót, ráadásul elérhető áron. A tervem fácánleves volt. A Metro-ban természetesen kilószámra álltak a fácánok, csak az áruk enyhén hajmeresztő volt, így inkább letettem annak vásárlásáról. Maradt tehát a dilemma, hogyan tovább, mi legyen az ebéd .. megvettem mindenféle húsokat, marcipánt, egyebeket, bár még nem tudtam, mit fogok alkotni ... a gyerkők jól elfáradtak, Vencus összepisilta magát rendesen, így meg kellett állni Eráéknál, hogy átöltöztethessem szegényt.. kalandos nap volt, fél 7 körül értünk haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése