2009. augusztus 19., szerda

Hármaslét

Ma egy - úgymond - teljesen átlagos napunk volt, édeshármasban töltöttük a napot. Egészen jó is lehetett volna, ha Marcus nem kezdte volna megint, hogy ő nem akar aludni. Már fél 2 volt és még semmi. Sajnos megint összekülönböztünk, aminek részéről földön fetrengés lett a vége, ami engem meglehetősen hidegen hagyott, így kis idő után abbahagyta. Meg tudtam győzni, hogy pihizni kell. Fél 5-kor úgy kellett felébreszteni. Közben én gyártottam a kókuszgolyókat rendületlenül másnapra, hiszen holnap Papus napot ünneplünk!

Este átmentünk anyáékhoz, mert Szentpéteri Csilla koncert volt, persze Marcit hidegen hagyta, őt a számítógép jobban érdekelte. Apát és Vencit itthon hagytuk, elvoltak ők nélkülünk is, nem hiányoztunk. Hazajövetelkor jött a második hiszti-hullám, forgószékben fetrengéssel társítva, de végül győztem és szépen hazasétáltunk. Menni fog ez nekem! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése