2009. augusztus 3., hétfő

Ha nincs gondom, csinálok magamnak

És ez valóban így igaz. A vasárnapi nap rendesen eltelt (mint mostanában mindegyik), még jó, hogy szombaton megfőztem a levest! Összekészítettem a husit (töltött dagadó), majd kiszaladtunk a T-betűs áruházba csirkemellért, amit persze nem kaptam (nagyon meglepődtem), utána csak gyártottam az ebédet (meggyszósz, rántott csirkecomb, rántott cukkíni, töltött dagadó, krumplipüré, vegyeszöldség), fél 2-re kész is lettem nagyjából. Délután csak nyúltunk mindannyian, ste lementünk kicsit sétálni, Marci közölte, hogy ő a Papáéknál akar aludni a kékágyban :-), hát nem tudtunk ellenállni. :-)

Ma meg lecsóeltevés és paradicsomlé készítés volt műsoron. A gyerkőcök nagyon édesek voltak, Lesiben voltunk, Vencel nem sokat aludt, egyfolytában ébren volt, Marci viszont nagyon ügyes odakint is, pihent két és fél órát egyedül. Ráadásul tegnap, amikor a mamiéknál aludt, reggelre nem pisilt be a pelusba! Alakul-alakul...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése