2009. július 17., péntek

Több nap egyben

Nagyon sokminden történt az elmúlt napokban, ezért nem is volt időm egy rendes posztot írni. Leginkább az, hogy valamelyik gyerekkel foglalkoztam, és mindig azon kaptam magam, hogy már este 10 óra van és még magamra nem is volt időm.

Ott kezdődött a hét, hogy hétfőn kitaláltam, hogy bizony én valóban szilvabefőttet szeretnék tenni télire a fiúknak, tehát este fél 6-kor ki kellett menni a kertbe leszedni a szilvát. Ez abból állt, hogy én kitaláltam, L vezette az autót, amivel mentünk. Mire kiértünk, Vencel megéhezett, így amíg a többiek szedték a szilvát, mi egy megaszopiba fogtunk. Persze végzett a Kicsim is, mire a többiek, szóval jöhettünk haza, mert az evés után már csak a fürdés volt fontosabb. Szerencsésen megúsztam a szilvaszedést. :-)

Kedden ebéd utáni sziesztájukban hozzáfogtam megmosni a szilvákat, egészen jól eljutottam a magozásig, mikor Vencus rákezdett és utána abba se hagyta, mikor anya megérkezett hozzánk, még mindig sírdogált. Aztán persze zokon vette a vele szemben tanúsított viselkedésemet, és anya karjában két (!!) órát aludt. Közben én szépen elraktam a szilvát, már csak a dunsztolás maradt estére. Végül 11 üveggel raktam, de egy ránézésre sem fog már megmaradni.

Szerdán több szempontból is nagy nap volt, meglátogatott bennőnket kolléganőm Krisztina. Vencel elővette jó formáját, gyakorlatilag egész délután sírt, megmutatta ezt Krisztának is. Nagyon aranyos ajándékokat kaptunk, Vencus egy fürdőskönyvet, Marci meg két csomag műanyag vadállatot. Mondanom se kell, hogy a postásbácsi egycsapásra kikerült a kedvencek köréből, átvették helyét ezek az állatkák, azóta csak ezzel kell játszani. Szóval nagyon jól esett ez a látogatás, kicsit jó újra értelmes ember módjára társalgni, nem gügyögni egész nap. És délután jött a nap fénypontja, eljutottam a fodrászhoz! Mióta megszültem, a hajam folytonos változáson megy át. Leginkább hullik. Az, hogy őszül, már nem újdonság, viszont mostanában úgy nő és zsírosodik egymást versenybe hergelve, hogy csak néztem! Nemrég voltam vágatni, és már mehettem újra! Hát most levágtuk, de igazán! Nekem nagyon fura ez az új haj, a többiek szerint jól áll. Na persze, mert most még a fodrász által belőtt frizu van a fejemen, nem az, amit én tákolok össze. Meglátjuk, hamarosan hajmosásra kerül sor.

Ha még ez nem lett volna elég, csütörtök délután egyszerűen szabadságra mentem. Bizonyos időközönként Zsuzsi anyámmal szoktunk elmenni kávézni, ennek a szenvedélyünknek hódoltunk most is. Jó volt kicsit kimozdulni, a terv az volt, hogy apa lesz a két gyerkővel. Kicsit parázott a gondolattól is, bár nem mondta - hiába, férfi a lelkem :-) - ezért felvetettem, mi lenne, ha felmennének anyáékhoz, míg én szórakozom. Így is lett. Na persze Marci megoldotta, hogy ne unatkozzon, átment a szomszédba Barnabáshoz játszani, és fél 7-kor még haza se akart jönni. Nagyon édes volt! Vencus megint elővette a marketing-arcát és aludt, mint a tej.

A péntek egy hétvégi lelazulás kezdete volt, reggel átmentünk anyáékhoz, és délutánig ott boldogítottuk őket. Apa vállalt munkát, ő nem volt otthon, de mi édes-négyesben elvoltunk nagyon. Mindkét gyerkőc mintaszerűen viselkedett, annak ellenére, hogy a nagy meleg (28,4 fokos szobahőmérséklet) miatt alig aludtak éjjel. Marci felkelt negyed ötkor a Venci szopijára, és egy óra alatt se tudtam visszaaltatni. Ekkor mondtam neki, hogy mostmár én elmegyek aludni, aludjon ő is. Ezek szerint elaludhatott, mert nem jött át éjjel az ágyunkba.

Hát röviden így telt el a hetünk. Mindjárt néhány bejegyzésben még írok erről-arról ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése