2009. július 23., csütörtök

Még-még ilyen napokat!

Már előre "fáztam" pedig a mai naptól. Tegnap Marcifiunk úgy döntött, hogy ő éjjel fél 12-ig azon szórakozik, hogy kijön az ágyából, visszakísérjük, fetreng ott egy kicsit, majd újra kijön. Csomószor visszazavartuk, szépen, nem szépen, halkan, hangosan. Végül az apja megígérte neki, hogy ha még egyszer kijön, akkor visszateszi az ágyrácsot, és akkor megint ki-be szedjük belőle. Ez hatott, végül elaludt. Reggel fél 7-kor viszont ott kandikált köztünk már az ágyban. Hihetetlen energiabomba ez a gyerek! Szóval azon aggódtam, hogy majd egész délelőtt nyűglődni fog, Vencus meg sírni, én meg megint kibukok tőlük. Ehhez képest Vencel 7-kor felkelt, evett, majd boldogan elnézelődött egy darabig és elaludt. Majdnem átaludta az egész délelőttöt. Nekem volt időm ebédet főzni, Marcival játszani. Ezek után 11-kor kelt Vencim, megint evett és megint elvolt. Apa fél 12-re jött enni, viszonylag a gyerkők hagytak is bennőnket. Fél 1-re az egész társaság aludt. Nekem is jutott időm egy kicsit pihenni. Délután kerti program volt. Ennyi nem volt elég az én nagyfiamnak, este fél 10-kor megint kezdte a mászkálósdit. Úgy látszik, ez az új játék. Kár, hogy nem vagyok benne partner, így a második alkalommal nem túl szép stílusban kioktattam. A harmadiknál az apja. Ezek után mérgében elaludt. :-)

Kíváncsi leszek holnap, amikor is a fürdőbe megyünk!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése