2009. június 22., hétfő

ma 27 hónap, holnapután 2

Marcell fiam ma 27 hónapos lett. Hirtelen egy pillanatra nehéz volt felidéznem a pillanatot, amikor megszületett, de aztán végül élesen bevillant az emlék, amikor a hasamra tették. Arra emlékszem, hogy valami elképzelhetetlen puha, jóillatú, nedves, gyönyörű csomag landolt a pocakomon. Boldogabb még sose voltam az életemben! És ez már bizony 27 hónapja volt.. azóta sokminden történt. Ebben a hónapban leginkább azt vettem észre, hogy ő bizony komolyan elkezdett gondolkodni és összefüggéseket felállítani bizonyos dolgok között. Kombinál. Ide-oda rakosgatja a szavakat, mondatokat alkotva. Az elváló igekötők nem nagyon mennek még, de egyébként szerintem gyönyörűen, tisztán és folyamatosan beszél. A szó szoros értelmében folyamatosan. :-) Ahogy kinyitja a szemét, nyílik vele a szája is, és meg sem áll. Én meg imádom! :-)

Ja, és még pénteken megérkezett az értesítés, felvették az óvodába! A csoportja: Szilaj Csikók. Ajjaj .. szerintem túlságosan is találó nevet választottak, talán azért, mert tudták, oda veszik fel őt? :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése