2010. június 21., hétfő

Venci elindul egyedül?

Már kb. egy hónapja mutatkoznak jelei, de ma este egyértelműen tudtunkra adta, hogy ő bizony hamarosan egyedül fog járni. Persze PONT nem láttam, de apa igen. Fel is kiáltott, hogy: láttad? láttad? :) Erre én: mit?
Ahogy a nagykönyvben meg van írva. Négykézláb, felguggol, feláll, elindul. Igaz, csak három lépés, de elindul! Nagyon várom már, hogy elinduljon egyedül, újabb bizonyítékát szerezve ezzel idegrendszeri épségének.

Ja, nem is írtam.. múltkor elvittem korai fejlesztő pedagógushoz. Az ördög nem alszik. Mikor egyeztettük az időpontot, akkor még nem tudtam azt, amit a megbeszélt napon már igen. Hogy felesleges minden valószínűség szerint elvinnem. Ugyanis kb. egy hét volt a kettő között, ezalatt Vencel nagyjából 10 új szót mondott ki. Ezzel majdnem kizárok mindenféle - átlagszülőként észrevehető - rendellenességet, de ezt Incike is megerősítette, aki "vizsgálta" őt. Megnyugtatott, hogy az égvilágon semmi baja a gyereknek, de ha mégis úgy gondolnám, vigyem nyugodtan, bármikor szívesen megnézi. Jóvanna, így nyugszik meg az a nyughatatlan lelkem ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése