2009. október 9., péntek

Labor

Hát elérkezett ez a nap is. Még valamikor szeptemberben, amikor az ultrahangozással jártam az sztk-ba, akkor kértem időpontot. Több, mint egy hónap kellett, hogy bejuthassak. Na, előtte nap azért leellenőriztem a papírcetlit, amit kaptam, hogy biztos ez a nap e az, amikor menni kell. Reggel gyorsan összeszedtem magam, indulás. Hát időpont ide vagy oda, így is több mint egy órát kellett várni, mire sorra kerültem.

A laborozás oka mindösszesen annyi, hogy időről-időre szoktam ellenőriztetni a pajzsmirigyemet. Egyszer még valamikor a múltban vacakolt, aztán sikerült beállítani, de biztos, ami biztos. És mi let...? Alacsony TSH szint. Persze mindjárt bújom a netet oda-vissza, kiderítettem, hogy terhességben jelentkezhet ilyen érték. Meg is nyugodtam, meg nem is .. ha lesz egy nyugodt napom, utánanézek.

Persze a gyerkőcök ismét a Papával, hát kivel mással....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése