2009. szeptember 9., szerda

Dac

Egyszerűen nem hiszem el, hogy tudjuk még fokozni. Ma azért üvöltött, mert ő úgy akar pisilni, hogy beülünk a szobába, ráül a bigyóra és a fejére húzza a takarót. Én meg - bolond anyja révén - nem egyeztem bele! Erre kitört az üvöltözés. Végül csak nekem lett igazam, de ehhez szét kellett pisilni az előszobában!

Nem értem, miért nem találjuk meg a hangot egymással. Na persze, mikor Vencellel délután lementünk méterárut nézni, Marcim meg itthon volt apával, az égvilágon semmi baj sem volt. Bezzeg, mikor hazaértünk.... megintcsak üvöltött, hogy ő nem akar fürödni. Majd persze kiszedni is lehetetlen a kádból. Nem értem, miért viselkedik így... remélem, gyorsan kinövi, mert néha már szakad a cérna, komolyan mondom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése