2009. június 24., szerda

2 hónap ...

Ma két hónapos lett az én Kicsikém. Ennek örömére ismét átaludta az éjszakát és úgy viselkedett egész nap, mint egy angyal. Egyáltalán nem értem, mi lehetett vele tegnap, ma semmi baja sem volt. Olyan nagyon semmi, hogy elmentünk a két hós tanácsadásra, kapott két szurit rögtön (a kötelezőt és a pneumococcus I-t is), és alig-alig sírt miatta, inkább édesen aludt a karomban. Na igen, aki nem alszik egy egész napot, annak be kell pótolnia!

Paramétereink:

Súly: 6000 gr (előző hónapban 3500 gr, gyarapodás 1500gr - meg is "dicsértek" bennőnket, ő a legjobban fejlődő baba a körzetben jelen pillanatban)

Hossz: 57 cm (sejtettem én, mert kezdtek kicsik lenni a "newborn" rucik :-) )

Azután mamiéknál voltunk, Marci megint a papával (én már kicsit sokallom a dolgot), utána aludt egy jót, Venci is aludt vele :-). Fél 4 után felkerekedtünk apával, hogy bevásároljunk és a távhős ügyeinket elintézzük, de persze nem jártunk sikerrel, a távhő szerint korrekt egy 192 ezer forintos elszámoló számla. Marci a mamiéknál aludt este, mi meg olyan csöndesfélén, elgondolkodva töltöttük az esténket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése