2009. június 23., kedd

amikor már mindent kipróbáltunk..

Tegnapról mára érdekesen alakult a nap, ugyanis Vencike ÁTALUDTA AZ ÉJSZAKÁT! Fél 2-kor volt egy próbálkozás, sírdogált, de én egy pár cumidugdosással elintéztem a dolgot, és úgy látszik, ő se akart sokkal többet, mert visszaaludt. Amikor végre megébredt, el se hittem, mennyi az idő! Persze Marci mindjárt kelt vele, így 6kor komplett család lettünk, csak a szemem nem tudtam nyitva tartani. Vencus egy darabig jól elvolt, majd elment aludni. Azt hittem, a tegnapi nap után ma biztosan jól leszünk. És nem. Egész nap sírt! De szó szerint! Marcival alig tudtam foglalkozni, mert egyfolytában a Vencelt ringattam-nógattam, hogy hagyja abba, több-kevesebb sikerrel. 3 óránként szoptattam, 150-120 ml-eket evett meg, utána kis nyugi következett, majd újra a sírás.

Estére eszembe jutott, hogy lehet a kakmány az oka, hiszen már péntek óta nem láttuk ŐT. Mami elő, segítségként, de ő se boldogult az előcsalogatásával. Akkor nem tudtunk jobbat, fürdés-szopi. 220ml tej be, azóta édesen, egyedül bealudt és csönd van. Lehet, hogy éhes volt egész nap???

Megyek is most, nagyon elfáradtam, sokat sírtam is emiatt, hogy nem tudok jó anyjuk lenni a fiúknak, de biztos változik még ezen elképzelésem. Jóéjt.... magunknak is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése